برپایی نمایشگاه مد و لباس، به زودی در رشت 

نمایشگاه استانی مد و لباس اسلامی – ایرانی در حوزه پوشاک اجتماع بانوان، ۸ تا ۱۵ اسفند ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: کارگروه مد و لباس کشور با همکاری این اداره کل و با مسئولیت اجرایی موسسه تک منظوره عدل تمایز پوشاک به مناسبت دهه فجر فراخوان نمایشگاه استانی مد و لباس اسلامی – ایرانی را منتشر کرد.

این نمایشگاه از تاریخ سه شنبه ۸ اسفند ماه به مدت یک هفته از ساعت ۱۱ تا ۱۸:۳۰ برای بازدید عموم در تالار مرکزی رشت دائر خواهد شد.

اهداف برگزاری نمایشگاه استانی مد و لباس اسلامی – ایرانی به این شرح اعلام شده است: الگوسازی و طراحی لباس مطابق با شاخص‌های اسلامی – ایرانی. کاربردی سازی الگو‌های طراحی شده از طریق ایجاد دسترسی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان. 

به کارگیری ظرفیت‌های لباس بومی و محلی در توسعه الگو‌ها و ایجاد ارتباط بین اجزاء مرتبط. ایجاد انسجام در توسعه فعالیت‌های حوزه مد و لباس از طریق مشارکت تمامی اجزاء مرتبط اعم از دانشگاه، طراح، تولید کننده و عرضه کننده.

تلاش برای معرفی برند‌های استانی مد و لباس مبتنی بر ارزش‌ها و شاخص‌های اسلامی – ایرانی. تشویق و ترغیب فعالان استانی جهت شرکت در رویداد‌های حوزه مد و لباس. 

بر اساس این فراخوان؛ این نمایشگاه صرفا در حوزه پوشاک اجتماع بانوان (چادر، روسری و مانتو) برگزار می‌شود.

همچنین اولویت انتخاب آثار با پارچه و محصولات تولید داخل در تهیه لباس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.